מה זה פלאפון כשר ולמי הוא משמש

טלפונים כשרים במחיר הזול בישראל!

בעבר פלאפון היה מכשיר שמיועד רק לצרכי שיחות טלפון בדומה לטלפון הנייח, עברו שנים והיום פלאפונים הם הרבה יותר ממכשיר לביצוע שיחות טלפון, הם משמשים כטלוויזיה, רדיו, מחשב, ועוד ועוד. המצב הזה יצר בעיה לקבוצות אוכלוסיה שנמנעים משימוש בטלוויזיות ודומיהם ויצר את המוצר ששמו פלאפון כשר.

 

מה זה פלאפון כשר

פלאפון כשר הוא טלפון סלולרי שעומד בדרישות ההלכה ובכללי התנהגות של יהודים שומרי תורה ומצוות. פלאפונים כשרים נמצאים בשימוש בקרב יהודים רבים, בעיקר בציבור החרדי והדתי חרדלי.

פלאפונים כשרים נבדלים מפלאפונים רגילים במספר היבטים:

  • הם אינם מאפשרים גישה לאינטרנט, למדיה חברתית, או לאפליקציות אחרות שאינן כשרות.
  • הם אינם מאפשרים צפייה בסרטים או בסדרות.
  • הם אינם מאפשרים האזנה למוזיקה באפליקציות רגילות כמו ספוטיפיי.

בגדול הפונקציונאליות של פלאפון כשר דומה לטלפון נייח… רק שיחות ומקסימום יומן ומחשבון.

איפה ניתן לרכוש פלאפון כשר?

פלאפונים כשרים נרכשים בדרך כלל מחנויות כשרות, או מחברות תקשורת שמציעות שירותי תקשורת כשרים. בדרך כלל יהיה ניתן למצוא את הפלאפונים האלו באזורים חרדים כמו בני ברק או ביתר עילית כמו למשל חנות וייסטק בביתר עילית.
השימוש בפלאפונים כשרים נפוץ בעיקר בקרב הציבור החרדי, אך הוא נפוץ גם בקרב יהודים דתיים אחרים. יהודים רבים רואים בפלאפונים כשרים דרך לשמור על המסורת היהודית ולהימנע ממכשולים שנמצאים למכביר בפלאפון חכם.

מה הייתרונות של שימוש בפלאפון כשר?

כן לשימוש בפלאפון כשר יש כמה יתרונות גם מעבר להיבט הדתי.

  • שמירה על היהדות: העולם היום מלא בפיתויים שונים ופלאפון כשר לא מאפשר לבא איתם במגע.
  • הגנה מפני בזבוז זמן משווע: פלאפונים כשרים מגנים מפני בזבוז זמן על ידי חסימת גישה לאינטרנט, למדיה חברתית, ולתוכן אחר שכידוע הוא שורף הזמן מספר 1 בעולם.
  • שקט נפשי: פלאפונים כשרים מעניקים שקט נפשי לכל אדם, בפלאפון כזה אין הסחות דעת, אין הודעות וואצאפ. מי שבאמת צריך אותך יתקשר אליך, ומי שלא, לא יבלבל לך בשכל.

אם אתם מחפשים פלאפון כשר, בוויסטק תוכלו למצוא פלאפונים כשרים באיכות הגבוהה ביותר ובשירות מעולה. כנסו עכשיו לאתר ותהנו ממגוון עצום של פלאפונים כשרים בכל רמות הסינון.

אז מה היה לנו בכתבה: