אינטרנט סיבים אופטיים

טלפונים כשרים במחיר הזול בישראל!

האינטרנט בסיבים אופטיים הוא סוג של אינטרנט המשתמש בגלי אור כדי להעביר נתונים. יש לו מהירות הרבה יותר מהירה מחוטי נחושת מסורתיים.

בעתיד, האינטרנט בסיבים אופטיים יהיה הדרך היחידה עבור אנשים לגשת לאינטרנט.

אינטרנט סיבים אופטיים הוא סוג של חיבור לאינטרנט המשתמש באור כדי להעביר נתונים למרחקים ארוכים. זה מהיר ואמין יותר מאשר תקשורת מסורתית.

בעשור האחרון, אינטרנט בסיבים אופטיים הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים וצרכנים. ספקי סיבים אופטיים מסוגלים לספק חיבורים עם חביון נמוך יותר ותפוקה גבוהה יותר, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור משחקים, סטרימינג ופעילויות אחרות עתירות רוחב פס.

חברות סיבים אופטיים מרחיבות את טווח ההגעה שלהן לאזורים כפריים שבהם הן יכולות להציע גישה מהירה בעלות נמוכה.

אינטרנט סיבים אופטיים הוא סוג של אינטרנט בפס רחב המשתמש בפולסי אור כדי להעביר נתונים. ישנם שלושה סוגים של אינטרנט סיבים:

1) רשתות אופטיות פסיביות (PONs)

2) רשתות אופטיות פעילות (AONs)

3) רשתות סיבים קואקסיאליים היברידיים (HFCs).

 

רשתות אופטיות פסיביות (PONs)

PONs הם סוג של רשת סיבים אופטיים שניתן להשתמש בהם כדי לחבר כל מספר של בניינים בקמפוס או במשרד. הם משתמשים באותות אור כדי להעביר נתונים.

ל-PON יש את היכולת לספק קישוריות במהירות גבוהה למרחקים ארוכים, וזו הסיבה שהם הופכים פופולריים בעולם העסקים.

PONs ידועים גם כרשתות אופטיות פסיביות (PONs) מכיוון שהם אינם דורשים אלקטרוניקה אקטיבית כמו Ethernet או רשתות Wi-Fi אקטיביות. למעשה, הם אפילו לא דורשים כוח כדי להעביר נתונים.

רשתות אופטיות פסיביות הן סוג של ארכיטקטורת רשת המשתמשת בסיבים אופטיים להעברת נתונים.

טכנולוגיה זו משמשת לעתים קרובות בעסקים או ארגונים גדולים שצריכים לספק רוחב פס רב לעובדיהם.

PONs מספקת שירותי רוחב פס גבוה והשהייה נמוכה, וזו הסיבה שבגללה הוא נפוץ יותר בארגונים גדולים.

רשתות אופטיות פסיביות (PONs) הן ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיית רשת סיבים אופטיים. הם משתמשים בסיבים אופטיים כדי להעביר נתונים למרחקים ארוכים עם מעט או ללא צורך בכוח.

PONs כבר מיושמים במדינות שונות ברחבי העולם ובקרוב יהוו חלק מרכזי בתשתית האינטרנט של הדור הבא.

PONs צפויים לספק קישוריות במהירות גבוהה, אחזור נמוך וקיבולת גבוהה עבור מספר רב של משתמשים בעלות נמוכה בהרבה מטכנולוגיות נוכחיות כמו Ethernet.

 

רשתות אופטיות פעילות (AONs)

רשתות אופטיות אקטיביות (AONs) הן סוג חדש של רשת המסוגלת לספק שירותי אינטרנט מהירים לכל בית, עסק ומרחב ציבורי.

AONs הם רשת המשתמשת בכבלי סיבים אופטיים כדי להעביר נתונים במהירויות של עד 100 גיגה-ביט לשנייה. הם פותחו לראשונה בסוף שנות ה-90 ומאז ראו פיצוץ בפופולריות.

רשתות אופטיות פעילות משתמשות באותו אורך גל כמו רשתות Wi-Fi וניתן להשתמש בהן כחלופה או השלמה לרשתות Wi-Fi. זה אומר שהם יספקו מהירויות מהירות יותר מאשר Wi-Fi אבל במחיר של טווח נמוך יותר.

Active Optical Networks היא טכנולוגיה המשתמשת בלייזר להעברת נתונים. טכנולוגיה זו משמשת להעברת נתונים בצורה של אותות אור.

AONs צורכים פחות חשמל ומציעים מהירות טובה יותר מאשר רשתות נחושת מסורתיות. זה הופך את ה-AON למתאימים לחיבור קישורים למרחקים ארוכים ורשתות בעלות קיבולת גבוהה, כמו אלו המשמשים במרכזי מחשוב ענן.

הביקוש ל-AONs הולך וגדל עקב גורמים כמו פיצוץ של מכשירים ניידים, וירטואליזציה ומחשוב ענן.

Active Optical Networks, או AONs, הן רשתות המשתמשות בסיבים אופטיים ורכיבים פעילים כדי לספק שירותי פס רחב.

AONs הם טכנולוגיה מתפתחת שהופכת פופולרית בשנים האחרונות. זהו סוג של ארכיטקטורת רשת מבוססת סיבים המשתמשת ברכיבים פעילים כדי לספק שירותי פס רחב.

רשתות אופטיות אקטיביות נפרסות בדרך כלל באזורי מטרו שבהם יש ביקוש גבוה לגישה לאינטרנט וניצול גבוה של תשתית קיימת. טכנולוגיה זו יכולה לשמש גם לחיבורים מנקודה לנקודה בין שני מבנים או אתרים במטרופולין.

אז מה היה לנו בכתבה: